Виготовлення автомобільного скла
Скло - це тендітна, але важлива частина автомобіля, тому вимагає застосування особливих технологій, точних розрахунків, професіоналізму та глибоких знань з боку фахівців.
1. Обробка сировини.
На конвеєрі пісок поєднується з іншими компонентами скла.
2. Теплова обробка у печі.
Температура у спеціальній печі 1600 ºС. При обробці сировина набуває рідкої консистенції.
3. Вирівнювання товщини.
Рідку сировину виливають на олово, потім для надання потрібної товщини (2 мм) матеріал розкочується поверхнею металу валиками.
4. Охолодження.
Занадто різка зміна температури негативно позначається на міцності скла. Тому виріб завантажується в піч для відпалу та загартування. У цьому середовищі температура повільно знижується до +200 ºС.
5. Різання.
Довгий лист скла виноситься з печі та розпилюється на рівні фрагменти з використанням обладнання з алмазним наконечником.
6. Надання форми за контуром.
Конфігурація задається спеціальною різальною машиною. Наприклад, якщо клієнт замовляє заміну лобового скла КІА, обладнання за допомогою завантаженої програми надає склу форму певної моделі.
7. Шліфування.
Шліфувальна машина обробляє гострі кромки скла.
8. Надання обтічної форми.
Скло знову відправляється в піч, нагрівається до 650 ºС та обробляється пресом.
9. Екстремальне охолодження.
Щоб надати міцності скла, його охолоджують до 4 ºС, а лобове скло ще й ламінують.
10. Створення шарів скла.
Між шарами скла поміщають полівінілбутираль, який не дозволяє склу розбиватися вщент. Під тиском преса та впливом автоклава шари скріплюються.
У фіналі залишається перевірити скло на міцність.