Виготовлення автомобільного скла |
Скло - це тендітна, але важлива частина автомобіля, тому вимагає застосування особливих технологій, точних розрахунків, професіоналізму та глибоких знань з боку фахівців. |
1. Обробка сировини. |
На конвеєрі пісок поєднується з іншими компонентами скла. |
2. Теплова обробка у печі. |
Температура у спеціальній печі 1600 ºС. При обробці сировина набуває рідкої консистенції. |
3. Вирівнювання товщини. |
Рідку сировину виливають на олово, потім для надання потрібної товщини (2 мм) матеріал розкочується поверхнею металу валиками. |
4. Охолодження. |
Занадто різка зміна температури негативно позначається на міцності скла. Тому виріб завантажується в піч для відпалу та загартування. У цьому середовищі температура повільно знижується до +200 ºС. |
5. Різання. |
Довгий лист скла виноситься з печі та розпилюється на рівні фрагменти з використанням обладнання з алмазним наконечником. |
6. Надання форми за контуром. |
Конфігурація задається спеціальною різальною машиною. Наприклад, якщо клієнт замовляє заміну лобового скла КІА, обладнання за допомогою завантаженої програми надає склу форму певної моделі. |
7. Шліфування. |
Шліфувальна машина обробляє гострі кромки скла. |
8. Надання обтічної форми. |
Скло знову відправляється в піч, нагрівається до 650 ºС та обробляється пресом. |
9. Екстремальне охолодження. |
Щоб надати міцності скла, його охолоджують до 4 ºС, а лобове скло ще й ламінують. |
10. Створення шарів скла. |
Між шарами скла поміщають полівінілбутираль, який не дозволяє склу розбиватися вщент. Під тиском преса та впливом автоклава шари скріплюються. |
У фіналі залишається перевірити скло на міцність. |